Deletedmom_22 Deletedmom_32 o aylarda yalıyordu ben dondurma yesem benimkinden 🤣 1 yaştan sonra yemeye başladı az azdan Şimdi 2buçuk yaş arada sırada alıp yiyoruz hepsini yiyemiyor
burjuvaanne Deletedmom_32 insallah bisi olmaz anneside daha kucuk ya ben 1 yasinda falan verdim oda yarim top bile degil ☺️ Ardindan suyunu verdim
Deletedmom_32 burjuvaanne çok severek yedi bakalım takipteyiz denedim ya denemeden de bilemeyiz dimi 😊
Turunckafam Deletedmom_32 hahahah ümidim sevmemesinden yana canimm 🤪 anası babası iki top yese yatalak hasta oluyo çocuk gibi suda icioz amaa.😂😂😂
Elfelf475 Deletedmom_32 dün ıslak kek ve pasta istedi şeker koması tam ya mecbur bir kaşık yedirdik ama piknik diye evde o uyurken ziyafet var uyanıkken meyve çerez bebe kurabiyesi 🤣 kendim yapıyorum kurabiyeyi yiyor şekersiz yazık bizimkilerden haberi yok 😬
Asivemavi 9,5 aylık bir keere yalattım 😁 versem hepsimi yerdi ama vermedim boş külah aldım onla kandırdım sonradan yavrumu ..