Deletedmom_32 bir yaşından önce vermedim ben, süt alerjik bir bebekti. Şimdi 23 aylık her gün biraz yiyor evde varsa. Açık dondurma alıyoruz hafif eriyen yerlerinden veriyorum kaşıkla. Kapalı dondurmalari ben bile yemiyorum cocuga hiç yedirmem. Öyle üstüne su içirme falan da yapmıyorum gerek duymadim