Aydiles Didem88 işkura başvuru yapılıyor.insan kaynakları evraklarla ilgili yardımcı olur size. Ücretli doğum izni bitmeden başvuru yapılması gerekiyor, işyerinede dilekçe veriyorsunuz onaya gönderiliyor
Aydiles burcuaykut merhaba sadece şu kadarını kullanmak istiyorun diye bir seçenek olmuyor yarı zamanlıda, ilk cocuk 2 ay, ikinci cocuk 4 ay, işkurdan başvuru yapılıyor, evraklar için işyerinizin insan kaynaklarıyla görüşebilirsiniz
Musmutlu Onedroplove merhaba bebek 1 yasina gelebe kadar gunluk 1.5 saat süt izni hakkimiz var canim hem ozelde hem devlette. istersen hergun 1.5 saat erken cikarsin istersen haftanin 4 gunu calisip cuma calismazsin (bizim sektorde genelde boyle yapiyorlar) ancak sirket kendi insiyatifinde bu sut izinlerini komple yani 1 2 ay seklinde kullandirabiliyormus. kullanan kimseyi gormedim bizim sirketten birine teklif etmisler
Onedroplove Musmutlu çok teşekkür ederim o zaman ben süt iznimi Cumartesi’leri kullanayım çünkü cumartesi yarım gün işe gitmek istemiyorum
Kartaldoruk burcuaykut işkur a gidiyorsun onlar sana evrak veriyolar yapman gerekeni söylüyolar zaten raporunu da istiyolar ama işe başlamadan 1 hafta önceden halletmen lazım.
Carpediem Bende gecen hafta ise basladim kizim 6 aylik, annem bakiyor. sut iznimi toplu haftada 1 gun kullaniyorum. Isyerinde 2 kez sut sagiyorum. Sadece sut yetmiyir ayrica ek gida aliyor. Ilk hafta zor gecti aklim hep kizimdaydi yedimi uyudumu diye. Ama bu hafta ikimizde daha iyiyiz. Calistiktan sonra kizimla daha kaliteli vakit gecirmeye basladik tum gun beraberken daha tukenmis olup kizima sesimi yukseltebiliyordum, calismak bana iyi geldi. gozumde korkuttugum gibi sikinti yasamadik
Ysmnylcn Heidi özele de geçerli işkura başvuru yapacaksınız işyeri size 15 gün sigorta yapacak 15 günde devlet yapacak işyerinde 15 gün maaş devletten de 15 günlük maaş alacaksınız tabi özel sektörde işverene bağlı biraz vermeyebilir.Benimde raporum kasımda bitiyor bugün aradım işkuru bilgi aldım araştırın sizde ilk bebekte 2 ay ikinci bebekte 4 ay bu uygulama