Heidi dün iş başı yaptım, devletin ve işkurun ortak calısmasıyla ücretli doğum izninin arkasına 2 ay yarı zamanlı çalışıp tam maaş alma hakkı var, ben onu yaptım 9-12:30 arası calısıyorum, yolum uzak ama az çalıştığım için sütümü sağamıyorum, sabah işe gelmeden sağıyorum bide hemen eve gidince. Babaannesi bakıyor, doğumdan beri hep yardımcı olduğu için babaanneye alışkın, şimdilik bi sorunumuz yok allaha şükür 🙏🏼