lisansli_Mom49 Sermincev eşim asgari ücretle çalışıyor bizim kişi başı düşük geliyor onu bırakın da sanki kira faturalar mutfak vs yok gibi bide kişi başına 200 tl bile kalmıyor İnan
Sunay10 marscicegi tmm canım çok teşekkür ederim yaptım bende umarım çıkar hepimize alırız böyle güzel bilgiyi haber verirdiğiniz için çok teşekkür ederim