marscicegi CankizimRavzam detay yazar kabul edildi diyen yerin altında Detay yazıp duruyor girdikçe onların hepsini inceledinizmi
lisansli_Mom49 marscicegi benim kabul edildi yazıyordu 144 aradım sabah kabul edilmiş ileriki günlerde arayın paranın yattığını öğrenmek için neten baktım 29 Temmuz Cuma günü ilk ödemeler yapılacakmış hadi inşallah diyelim
marscicegi lisansli_Mom49 kabul edildi ekranından sonra detay yazan kısımda yardım durumu devam ediyor diyor bende szide de aynı şekilde mi, bide 144 miktarı söyledi mi size çıkan miktarı
lisansli_Mom49 marscicegi aynn benim öyle miktar belli değil gelire göre artık vercekler Cuma günü belli olur
Busrab0 marscicegi benim üstüme araba olduğu için çıkmıyor böyle olup yardım çıkan var mi acaba eski model araba zaten bizimki araba olunca durum çok iyi gözüküyo sanırım devlete 😡
marscicegi Busrab0 benim eşimin üstüne var eski model bir araba ama başvuruyu ben yaptım belki bende sıkıntı olmaz diye umuyorum
Sermincev Kişi başına düşen gelir en fazla 1800tl olmalıymış, fazlası olursa kabul etmiyorlar. Çok saçma
lisansli_Mom49 Sermincev eşim asgari ücretle çalışıyor bizim kişi başı düşük geliyor onu bırakın da sanki kira faturalar mutfak vs yok gibi bide kişi başına 200 tl bile kalmıyor İnan