SunnyG Ay benim kayınvalidem eşimin kardeşini hiç emzirmemiş. Yanlış anesteziden ötürü sütü bozulmuş. Yani koskoca adam, annesine de düşkün. Evet emzirmek güzel şey de 8 ay emzirmişsin zaten. Kendini yıpratma. Aranızda bağ kuracak tek şey emzirme değil ki.
Rumeysanur_94 Lütfen öyle düşünmeyin . Benim oğlumda 4 ay emdi zar zor silikon uçla hemde. Sonrasında bıraktı, ilk çocuğum daha. Ne kadar okuduysam araştırdıysam da illaki tecrübesizliklerim oldu. 1 Kaç ayda sağarak verdim ama zamanla süt azaldı sonrasında tamamen bıraktık. Başından beri mama da veriyorduk, etraf sağolsun akıl veren çok olunca kendi aklımızla hiç sorgulamadık. Benimde çok canımı yakan bir durum bide insanlara laf anlatmakta cabası. Ama aramızdaki bağı hissediyorum, yapışık ikiz gibiyiz hele bugünlerde. Oyüzden hiç üzmeyin kendinizi 🌸
Hanim58 Ben bir ay Bİle emziremedim sağarak verdim 6 ay ama sadece süt değil mama da verdim ilk çocuğumda ..6 aylık oldu hiç unutmuyorum 20 Cc çıktı şifa olsun diye son sütü verdim ve bitti. ..geriye dönüp bakıyorum kendimi boşuna yıpratmışım ..ayrıca kızım da bana çok baglı bi çocuk ..emin ol sadece emzirmek demek değil annelik 🙂sağlık olsun her iki şekilde de büyük gidecek
minikordek begmmmell hiç öyle demeyin hep emmek istese uyumam yemem diyorsunuz ya uyumayıp yemeyince de süt olmuyor benim bebeğim seviyor emmeyi ama zor uyumayan hep kucakcı bi çocuk ilk başta süt geç geldi mama verdik sonra süt arttı ama mamayı kesemedim memeden süt inmesini beklemek istemiyor biberona alıştığı için memeden de süt öyle oluk oluk akmıyor çünkü yemek yapamıyorum uyuyamıyorum :) nasipte ne varsa o oluyor o şekilde anlam yüklemeyin elinizden geleni yapmışsınız
Rumeysanur_94 begmmmell teşekkürler, sizinkini de Allah bağışlasın . 29 Kasım doğumluyuz biz , 37+1 de geldik😌
aykoz_ begmmmell bikere gayet ideal süre emzirmişsiniz ilk 6 ayı da geçmiş bu birincisi asla üzülmeyin. Ikıncısı de şu emzirmeyi bıraktıgınız için hormonlar dibe vuruyor tıpkı lohusalığa benzeyen bir depresyona giriyor insan. Emzirmeyi bırakan her anne yaşamıştır bunu. Cocugım aglamazdı ben aglardım. Max 2 hafta sonra geçecek bu depresyon hali inanın
begmmmell aykoz_ ahhh umarım geçer çünkü her şey şuan zoruma gidiyor dün kaynanama dondurma verme dediğim halde dondurma yalattı vermeseydin keşke anne dedim bişey olmaz değdirdim sadece dedi ve aşırı moralim bozuldu bugün de annem örümcek alın çocuk yürümeyecek yoksa diyor iki taraf da baskı yapıyor örümcek alın diye ama ben yürüme arkadaşı aldım ve örümceğe bindirmek istemiyorum her şey üst üste geliyor benim istediğim gibi çocuk yetiştirme şansım yok mu ben anne olamıyor muyum kendi doğurduğum çocuğa ne yedirmek neye bindirmek istediğime karar veremez miyim offf çok doluyum çok
aykoz_ begmmmell tabıkı siz karar vereceksınız ama emın oldun 3 yaşında cocuguma da şöyle yap böyle yap diyenler.. hiç bitmıyorlar. Bu hormonlar düsüyor diye daha alıngansınızdır ama geçecek bu vicdan hissi