Doğduğundan beri emme konusunda çok sıkıntı çektim hep içinde uhte olarak kaldı,kalacak.. 8 ay olmasına 5 gün kaldı. Bu zamana kadar hem meme hem mama devam etmiştik ama sütüm yok denecek kadar aZdı hep sadece en azından vitaminini alsın benimle arasında bağ kursun diye hep benim çabamla bugüne kadar getirdim. Ve bugün artık ayrılıyoruz bir haftadır emmek istemiyordu zorlamama rağmen artık tek göğsümde süt bitmişti tekini emdiriyoeudum. Baktım sütüm artık su gibi bi sıvı rengine dönmüş artık zorlamanın bir anlamı yok diye düşünüyorum. Her emzirme konusu açıldığında içim yanıyor çok çok ama çok üzülüyorum bu konuda çünkü ilk çocuğum ve benim hatalarım oldu bu yüzden mama kullanmıştık. Kendimi çok yetersz hissediyorum kızım beni sevmiyor beni annesi gibi görmüyor bana bağlı değilmiş gibi hissediyorum. Emzirme konusuna bu kadar anlam yüklediğimi bilmiyordum şuan bile ağlayarak yazıyorum. Hep onu emzirirken fotoğraflarını çekiyordum belki son kez emziriyorumdur diye. Keşke ama keşke üstümden hiç inmeyen hep meme isteyen bi çocuk olsaydı da ne uyku isterdim ne rahat. Yeter ki emseydi çok üzülüyorum. Dün son kez emzirmişim haberim yokmuş meğer bunu nasıl aşabilirim kendimi kötü hissediyorum sizce yardım mı almalıyım. En başta da lohusa sendromuna girmiştim şimdi de bebeğim beni annesi gibi görmüyor ben onun için herkes gibiyim gibi geliyor çok üzgünüm