GamzErva benimde dogumda 6.kilom gitti
Emzirmeyle birlikte yeniden aldim 3 kilosunu
Bugün spora başladım evde bisiklet ve kosu bandim var.
20 dk bisiklet
10 dk hizli yürüyüş yapabildim bebisten
Iyi bi baslangic bence haftada 2 yada 3 yapsam yeter
Diyet yapmicam yemem azaldi şükür sikilassam yeter suanlik yaydan sonra yapabilirsem yaparım diyeti çünkü vücudun yaptığına tepki vermesi dogumdan sonra 2 yili.buluyor ilkte öyle oldu
Bebisim 2.5 aya gidiyor
Geçen sene hamilelikten önce az yeme sporla birlikte 5 ayda 11 kilo vermiştim arti limon pul biber yogurt,zencefil zerdecal tarcin yogurt kürü yaptım dönüşümlü..