GamzErva 9 ay da 3 kilo aldim kronik kalp yetmezligim olduğu için kilo almam yasaktı diyetisyen eşliğinde gecti 9 ayim. Dogum yapalı 1 ay 4 gun oluyor toplamda 10 kilo gitti ve hamile kaldığım kilodan daha da zayıfım. Duzenli ve saglik besleniyorum . Sabahlari uyandığım gibi 2 tatli kaşıgi annemin yaptığı pekmez yiyorum dogumdan sonra kansizligim oldugu icin. Saat 9 yada 10 gibi haşlama yumurta domates peynir zeytin maydanoz dereotu 1 dilim tam buğday ekmeği yiyorum . Saat 11 yada 12 gibi süt ve galeta yiyorum . Saat 2 yada 2.30 gibi sebze yemeği yogurt ve 1 dilim ekmek tam buğday. Mesela suanda ıspanak yaptim onu yiyecegim yanına yogurt ve ekmekle. Saat 5 te meyve 1 porsiyon. Bu araya 45 dakika kosu bandiyla yuruyus yapiyorumm .Saat 7 de aksam yemeği var onda da et 1 dikim ekmek salata yiyorum. Saat 9 da da kefir iciyorum fakat en önemlisi gunde en az 2 litre su iciyorum sise yanında geziyorum .Diyet listem bu şekildeydi 9 ay boyle uyguladım . Simdi hala bunu devam ettiriyorum . Çok memnunum . 4 yasinda bir kizim , 1 ay 4 gunluk bir bebegim ( emziriyorum ) ve sabah 8 aksam 6 çalışan bir eşim var . Evin tüm işleri bende , çocuklar yemek ben yapiyorum. Eşim evde oldu mu yardim eder sağolsun ama sadece pazar günleri evde onda da beraber vakit geçirmek istediğim icin o güne is bırakmamaya çalışıyorum . Simdi ek olarak gunde 2 fincan hipp anne çayı iciyorum gerci bu beslenmeme süt geliyor ama ben ihmal etmiyorum gene 🤗