Alimmihrim bende doğumdan snra emzirmeye planlıyordum bu konuda kayınvalidem fln destekçimdi sadece dger kesim yapma etme diyordu ama doğum zamanı büyük oğlum hasta oldugu için hastanede bizimle kalmasına izin vermedi hemşireler yeni doğana enfeksiyon kapar dye o yüzden eve gtti iki gün ayrı kaldık o süreçte bi şekilde oyalamışlar ve artık unuttu emzirme dye karşıma çıktılar ama unutmadıgını biliyordum ben izin vermediler destek olan kayınvalidem bile al emzir naparsan yap gbisinden set çıktı sen bakarsın ikisinde dye öyle böyle oğlum 10 gündür arada kaçamak emdi iki defa snra sirke sürdüm bakalım nasıl olucak keske emzirebilseydim içimde bir ukte bi pişmanlık kaldı hastane odasında kaç doktor hemşireye sorduysam aaa olurmu öyle şey bıraktır sütün yetmez dediler resmen cahiller