Merhabalar size kendi serüvenimden bahsetmek istiyorum. Planlı olarak 8. Ayda ikinci bebeğime hamile kaldım. Büyüğüm sadece anne sütü alıyordu. Emzirmeyi bırakmadım hiç. Doktorumda sakıncası yok demişti zaten. Suyum geldi doğuma giderken bile emzirdim. Hatta normal doğumdu bir gece hastanede sancımı bekledik o süreçte bile bol bol emdi kızım hastanede. Şuan ilki 20 aylık, ikincisi 2,5 aylık ikiside emiyor.