Birberenannesi Eski9 evet yıkıyoruz onunla ama doktor sprey verince bırakmıştım bugün tekrar yıkıcam onunla sprey daha kötü yaptı maalesef.
Ghb Birberenannesi bizimde tikaniyordu bı damla verdi evde de yıkanırsa damlatın diye zaten Yenidoğanda ateşten çok korkuyor doktorlar
Birberenannesi Ghb damla vermedi sprey verdi doktor ama serum fizyolojikle yıkıyorum sprey den daha çok rahatlattı
busraaldemir1485 Birberenannesi göğsünden alması gerekiyormus karnından almasi nefes almakta zorlandıgi anlamına gelirmis bana öyle demişti görevli
Blackhomedetails Birberenannesi çok geçmiş olsun canım benim insta hesabımdan takip edebilirisn 😇❤️ Blackhomedetails
yareninannesiiii Birberenannesi geçmiş olsun benim şuan 6 aylık ama 30 günlük ken ailecek olmustuk birsey olmaz dedi filyasyon ekini karantinaya almıştı sadece bir durum olursa doktora danışın dedi sadece öksürük vardı burun akıntısı yoktu sizin belirti ne başska
Birberenannesi yareninannesiiii bizim sadece burun akıntısı var bebeğimde. Başka bişey yok şimdi ve eşim de ben de covid değiliz sadece bebeğim covid çıktı nasıl oldu anlamadım
yareninannesiiii Birberenannesi çok geçmiş olsun ama korkmayın sürekli takip edin yeter en kısa zamanda atlatır inşallah 🙏