Birberenannesi ben 19temmuzda doğum yaptım geçen sene, bebeğim kovidlilerin arasına doğdu annem +, benim belirtim var -, karantina da yapmadık annem tuttu bebeği öptü sevdi vs doktor bol bol emzir dedi. Hiç anlamadan atlattık o süreci bol bol emzir bebisini inşallah hemen geçer bebeklerde çok bişey olmuyor diye biliyorum nefes darlığı yoksa sorun etme hemşire bana göğsünü kontrol et karından mi göğüsten mi nefes alıyor ona bak demişti