Burhanaltintop
Acıktığı için uyanıp ağlıyordu. Hemen o anda hazır memeyi vermek varken, malesef ben sütü ısıtmak için uğraşırken açlığından sabırsızlığından ağlıyordu bu defa da, bekleyemiyordu.
Doyunca ağlamıyor uyuyordu. Gazı da çıkınca daha rahat uyuyordu tabii. Şimdi 11,5 aylık oldu.