Bebek 9 gunluk. Gece süt sağıp biberona koyarak 2 saat arayla 50-45 cc arası verdim. Hem o uyanmaya geri uyumaya zorlanıp ağlamadı öbür türlü her uyanmaya en az bir saat ağlıyoduk beraber. hem ben de rahat ettim şuanda da yine normal emiyor. Biberonumuz avent memeyi reddetmez sanırım ama geceleri bu sekilde doyurmak mantıklı mı sizce yoksa bir zararı olur mu bunun?