ARYAmm11 canım ben 4 cocugu mu kundak yaparak büyüttüm hiç bir sorun olmadı. Ben doktor muayenesine giderken kundakli götürüyorum bana nie kundak yapıyorsun kimse demiyor. Kundakli bi bebek daha iyi bence kucağı alırken derli toplu olması hoşuma gidiyor her yeri ayrı oynayan bebeği tutamıyorum. Yanı herkes yapsın demiyorum ben çocuklarımi böyle buyutuyirum