Bebeğim 6,5 kilo anne sütü veriyorum görünüş olarak kilolu duruyor çok sık emziriyorum yarım saatte falan sizce çok mu fazla emziriyorum kilosu notmal mi bana mı kilolu geliyor birde kas hareketlerine yeni başladık daha önce mi başlamalıydık kucağına alan hamur gibi diyor 🤦🏻 Özellikle eşimin tarafı hoplat falan diyor ama bebeğim kasıktan ameliyatlı ben korkuyorum siz hoplattınız mı yada sıkılaşması için ne yapmam lazım 👀