sonsuz17 ben bir zararını görmedim, benim görmediğim bir zararı oldu mu bilmiyorum. Bir buçuk yıldır kullanıyorum, oğlumun cildi hassas, ayda atopik dermatit ama hiç sıkıntı yaşamadık. Kokusu var evet ama her bezdeki koku. Hatta şimdi geldim kokladım 😄 Molfix var evde (diğerini bulamayınca almıştık) ve BİM’in bezi Jenny willy var ikisi de çok benzer kokuyor. Öyle buram buram bir koku değil. Alıp denemekte fayda var. Sleppy 3 numara kullanıyorsanız bunun 4′ü olur bebeginize. Bakın boyutlar şöyle
ama denemek için alacaksanız aylık almayın. Hoşunuza gitmezse boşa masraf
Ayrıca bir önceki aldığımız paketlerde vegan ibaresi bulunuyordu.