sonsuz17 Sleepy natural kullanıyorum bu bezi denemek istiyorum çevremde herkes buna geçti çok övüyorlar hemde uygun fiyatlı ben 34 tanesini 62 ye alıyorum bimin 50 tanesi 74 TL ama a101 de mesela 34 tane 84 TL
Azramina sonsuz17 mecburiyetten denedim ki normalde prima premium care kullanıyorum . Ona rağmen bence gayet iyi. Sleppy ‘e bin basar . 7.5 aylık kızımı tek pişik yapan bez sleppy
Deletedmom_36 sonsuz17 1 paket alip bir dene istersen.Benim kizimin alerjisi falan yoktu her marka kullanabiliyordum o yuzden kullandim gayette memnun kaldim
Deletedmom0099 sonsuz17 komsum almanyaya giderken elinde kalan bezleri vermisti bana biminkiydi. 2-3 kere taktım o kadar taşma yaptı ki hiç emiciliği yok gibiydi kızıma kullanamadım kendime ped yaptım en son 🤷🏼♀️ bir de kremli bir ürün baya kimyasal var parfüm kokuyordu
ilk61 sonsuz17 bence güzel ama çok pahalı oldu o bile aylık paketler daha uygun oluyo Jenny willy nin ama bazisinasa pişik yapio bize yapmadi
mervemir- sonsuz17 bugun gördüm 32 tanesi 74 tlydi yani pahalı geldi açıkcası bana sleepy daha uyguna bile geliyor
Sedadgr sonsuz17 ben kullandım bin bezi beğenmedim bana baya kalın geldi a101bezini yada Carrefour bezini tavsiye ederim