Dileksadan Doğum kilolarını bu şekilde vermiştim, şimdi diyetisyenim de aynı beslenme düzenini uyguluyor.
Sabah uyanınca sade kahve ardından 30dk yürüyüş veya leslie
11:00de kahvaltı, 18;00de akşam yemeği olacak şekilde 2 ana öğün var. 13:30 ve 16:00 ara öğün saatleri, yanlış hatırlıyor da olabilirim şu an ama iki ara öğünüm var.
Akşam yemeğinden sonra kalorili yiyecek içecek tüketimini kesiyorum.
Yediklerine dikkat edersen ve sporla destekleyebilirsen güzel sonuçlar veriyor.