Dryae deletedmom4842 ben bacaklarına bezin izleri çıkmaya başlayınca 4 e geçtim hala iz yapıyor anlamadım gitti
Dryae Evrem bacaklatına bezin izi çıkıyor mu hani böyle çorap bacağınıza oturur da izi çıkar ya öyle oluyor bizde
deletedmom4842 Dryae Bezin sıktığını şuradan anlayabilirsin aslında göbek deliğinin altında kalmaya başlıyorsa büyüğüne geçin birde yanlardan çok sıktığı belli olur.
deletedmom4842 Dryae Bende sleppy kullanıyorum poposunda iz yapıyor ama sıktığı için değil bezin yapısı öyle ona bakarak 4 numaraya geçmeyin çünkü 4 numaralık bir kilo da değil bebeğiniz.
Dryae Pamirkus iz yapmıyor mu bacaklarına sıkmış gibi bir iz okuyor benim bebeğim kilosu daha düşük sizin bebişe göre
ZeynepKara Dryae ben doğduğundan beri sleepy kullanıyorum 1 numaradan beri öyle yani lastik iz yapıyo ama rahatsız olsa ağlar diye düşünüyorum
deletedmom4842 Dryae Sleppy normalde de kalıp olarak büyük bir bez ben hala anlamıyorum hadi oğlun 7500 kilo olsun diyelim yine 4 numara büyük olur gibi geliyor bana
Lilium Dryae küçük numara bez kullanmak daha tasarruflu oluyor. Eğer 4-5 kere taşarsa bir üst numaraya geçiyorum ben oğlum 7300lerde 3+ kullanıyorduk daha yeni 4 numaraya geçtik