Dryae Kızlar bebeğiniz kaç kiloyken kaç numara bez kullanıyordunuz kullandığım bez sleepy bebeğimin kilosu 6300 dü en sonn 20 gün önce tartıldı 4 numara kullanıyorum sızdırma filanda olmuyor ama bacaklarını sanki sıkıyor çok iz çıkıyor bir numara dah büyütsem büyük gelirde sızdırır mı
Yasemin1907 Dryae benim oglum 5800 bende sleepy 3 numara kullaniyorum buyuk geliyor ama iz cikariyor yinede bezin sıkıntısı o heralde numarayla alakası yok galiba 😟
Dryae deletedmom4842 ben bacaklarına bezin izleri çıkmaya başlayınca 4 e geçtim hala iz yapıyor anlamadım gitti
Evrem 6 kg olduk 3 numara kullanmaya basladim normal seninkide bebegin kalibina gore de degisir cunku her bebek ayni olmaz😊
Dryae Evrem bacaklatına bezin izi çıkıyor mu hani böyle çorap bacağınıza oturur da izi çıkar ya öyle oluyor bizde
Brglbray 6 kiloya yaklaştık hala 2 kullanıyorum bende 🤭 rahatta oluyor gece altını değiştirmeyi unutuyorum uykulu uykulu çok çişini yaptığı için sızdırıyor bazen o kadar
Dryae Retina yok canım büyük olmadı zaten yeni geçtim büyük ihtimal 7 kilo olmuştur bebeğim yada yakındır ama bebek bezi bacaklararına çok iz yapıyor sıkıyor bildiğin
Evrem Yasemin1907 bebeginin bacaklari kalipliysa canim ondanda olur ben her ay diger numaraya geciyorum oyuzden
Dryae Pamirkus iz yapmıyor mu bacaklarına sıkmış gibi bir iz okuyor benim bebeğim kilosu daha düşük sizin bebişe göre
ZeynepKara Dryae bebeğim 15 gün önce 5950 idi şuan 6 yı geçmiştir hala 3 numara kullanıyoruz bence büyük bile geliyo o lastik izi bizde her numarada oluyo önemli olan sızdırmaması taşırmaması
Minikprensim Oğlum 7.800 gr civarında. Sleepy 4 numara kullanıyordum. Markette 4+ vardı mecburen onu aldım. Diğerine göre biraz büyük oldu ama hiç sorun oluşturmadı taşma konusunda falan. 4 numaraya devam ederim ama bu bitiğinde. Bacak arasında bez birikiyor büyük olunca
ygmr Dryae 6250 3 no kullanio sleepy siz baya buyuk kullaniosnz 4 normal bekce daha buyuyu cpk sikinti
deletedmom4842 [bilinmeyen] Kesinlikle mesela 7 küsür kiloya ulaşan anneler hep 4 e geçmiş ben alsam çuval gibi olur bence 7 8 kilo arası bebeklere 3 numara gayet ideal gibi geliyor bana