Ozgemre Granül deterjan kullanıyorum ve çift durulama yapıyorum. Yumuşatıcı doğduğu günden beri kullanmıyorum. Zaten egzema şüphesi 3. ayda başlamıştı. Kurutmayı da kurutma makinesinde yapıyorum, kıyafette bulunan toz da sıkıntı yaratabildiğinden. 1 ayı geçik bir süredir egzama sıkıntısı çekmiyoruz. Sanırım bebeklik egzaması ki zamanla kendiliğinden geçiyor. Farklı hiçbir şey yapmasam da arada omuzlarında bir parmak boyutu kadar çıkıyor. O zaman da advantan krem kullanıyorum. Ertesi güne geçiyor. Sıcaklar da etken bu duruma. İnce giydirmek lazım.