senemmgncr benim kızımında bulunmuyo. Hem damarları çok ince hem açık renkli ondan bulamadıklarını söylüyorlar. Hatta ki bi kez ateşlendi 2,5 saatte zor buldular elini ayağını delik deşik yaptılar resmen☹️Ama sonra yenidoğan hemşiresinden rica ettik o daha kolay buldu. Hala yenidoğan hemşiresine açtırıyoruz damar yolu 16 aylık olduk