senemmgncr Kızlar kızımın ateşi cıktı inmeyince hastaneye gittik serum dedi doktor ama damar yolunu bulamadılar kaç kere baktılar kan tahlilinide yapamıyorlar anlamadım nasıl olucak bu iş başına gelen var mı şimdi şurup içirdiler bekliyoz ne yapmalıyız
Denizmooom senemmgncr surubun etkisi başlar bide ılık uygulama yapın biraz damarlar kendine gelir yoksa iğne sakinde yaparlar eger kusması vs yoksa iğnede aynı şekilde etki eder
YagmurDorukk Canım bebekte damaryolu zaten zor bulunurken ateşi, kusması olan bebekte damar yolu bulmak epey sıkıntı olur. Sadece senin yavrunun başına geldi diye düşünme. Hastanedeki çalışanlar ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorlardır eminim.
senemmgncr YagmurDorukk öyle düşünmüyorum zaten diyorum ki başka çözümü yokmudur başına gelen varmdır diyorum şurupla mı gecirecekler sadece hala devam ediyor ateşi
Tospikcik senemmgncr bebek/cocuk yogun bakımı var mı hastanede? Oradaki hemşirelerden kan almalarını talep et. Acildekiler canlarını cıkarıyor bebeklerin ve bulamıyorlar da, onca uğraşa ağlamaya sonuc olmayınca insan cok üzülüyor
Mekselinabyb senemmgncr bulmaları gerekiyor işleri bu değilmi ? Koskoca hastanede 1 tane işinin uzmanı yokmu benim çocuğumu da delik deşik ettiler işinin uzmanı 5 dakikada buluyor valla.
YeniAnneIstanbul senemmgncr anladim canim gecmis olsun🙏 kizin halsiz degilse aslinda 38.5-39 derece ates gorunce donusumle olarak calpol ve dolven vermeyi denesen hastanade serum vs.kullanmaktan daha iyi olabilir. Bosuna bebegin korkmasin :( ama dedigim gibi halsiz degilse ve iciyorsa. Benim oglumda o aylarda ishal ve ates olmustu kan alinirken cok korktu, cok sukur birsey yoktu ama ates dusurucuyle evde gecti. Doktor baska bilgi verebildimi?
senemmgncr YeniAnneIstanbul virüs vaarmış ne virüs bilinmiyor evde yöntemlerde ılık duş surup vs devam edicez öyle yolladı bizi
Onurcan21 senemmgncr kendimde sağlık çalışanıyım,bebeğim 2 aylıkken ateşlendi,ateşli bebekte damar yolu çok sıkıntılı zaten,açamadılar artık ateş düşürücü soğuk uygulama ile halletmeye çalıştık
Doga_sever senemmgncr nasil bir hastane orasi bebek damar yolunu bulan hemsiresi yok mu. Bebeklerinkini bulmak evet cok zor ama imkansiz degil. Oglumun sunneti icin kan tahlili yapilacagi zaman bir hemsire bulamamisti resmen sunnetten daha zor olmustu o kan alimi. En son yapamadi baska hemsire cagirdi o aldi. Oglum aglamaktan helak olmustu ;(
senemmgncr Doga_sever yogun bakım hemşiresi bile geldi bulaamadılar kaç hemşire baktı ağlamaktan helak oldu gerçekten hastaneye bile güvenemiyorum artık bizi yolladılar kendi imkanlarımızla evde geçiricez
senemmgncr Doga_sever evet ağlamakla kaldı yavrum kaç hemşire yaptı ama bulamadılar hiçbirşey yapmıyorlar ısrar ediyorum ne olur yapın diye anca öyle