oykuefnan_27 mama verilen bebeğe su verilir ağzı temizlenip pamukçuk olmasın die. Heleki şu sıcaklarda. 3 günlükken başladık su vermeye. ( doktorumuz ve ebemiz sçyledi, mama verdiğimizi duyunca sağlık ocağındaki ebe de ver dedi) zaten bardak bardak değil kaşıkla veriyorsunuz. Suya gelene kadar ne ilaçlar veriyoruz çocuklara. Bence su en masumu
Burda bi anne vardı su vermediği işin bebeğinde problem olmuştu ameliyat olcaktı. Doktor bizler vermeyin su deriz ama aiz gene de verin demişlerdi kadına. Hep o gelir aklıma bu tür postlar görünce