oykuefnan_27 Kızlar meraba öncelikle kızımın 3 gün sonra 3 ayi dolacak biz ilk günden beri hep mama kullanıyoruz ve ekstra su vermelimiyim verebilirsem eğer ne kadar vermeliyim bilmiyorum benim durumumu yaşayan var mı?
BuseBlt oykuefnan_27 benim bebeğim de mama ile besleniyor doktorumuz her mamadan sonra 2-3 çay kaşığı verin demişti. Ben doktorumuz söylediğinden beri veriyorum şuan 7 buçuk aylık miktarı arttırdım tabi ☺️
Durununannesi46 oykuefnan_27 doktorumuz 6 aya kadar vermeyin dedi ama ben verdim kızım 3 aylıkken başladım. Sadece anne sütüyle besleniyor. Önce 1 kaş kaşığı verdim sonradan artırdım şu an 4-5 çay kaşığına kadar veriyorum hava sıcaklığına göre. Suyun ne zararı olacak sanki. Tıpta bir an da değişebilecek şeyler bunlar. Kesin bi kanıt yok
oykuefnan_27 Benim sütüm de olmayınca sadece mamayla bu aya kadar geldik emin olamadım cnm ya sorayım dedim
Oglusannesi26 Bence verin formül mama ile besleniyor sonuçta anne sütü olsa gerek yoktur belki ama.. ben vermiştim oğlum da sudan ne olacak susuz kalıp hastalanma sında Allah korusun
Rumeysa28 oykuefnan_27 hava 35 derece ne demek su vereyim mi tabi vereceksin bide mama veriyorsun gerçekten ben böyle insanlara yuh diyorum herkes su içmeden duramıyor o bebeğin nasıl harareti vardır biliyor musun tabiki su ver o çocuk terliyor o çocuk çiş yapıyor tüm vücudundaki su öyle gidiyor eğer su vermezsen bebeğin susuzluktan hastaneye kaldırılabilir sıvı kaybından
Meloakar Rumeysa28 bende böyle sizin gibi herşeyi biliyormuş gibi tavır takınanları görünce yuh diyorum bu nasıl bir üslup ?
SCerenY Rumeysa28 hiç doktorunuza danıştınız mı su konusunu? Mamaların içinde yeteri kadar su var aslında sadece annenin içi rahat etsin diye verebilir ekstra su. Üslubunuzu çok yanlış buluyorum. Sanki hanımefendi hiç yemek vermiyormuş gibi konuşmuşsunuz çok yanlış bence
oykuefnan_27 Rumeysa28 biraz sakin mi konuşsan bende ömrüm boyunca 10 çocuk büyütmedim heralde sen şimdi kibirli konuşunca 10 çocuk mu bakmış oluyorsun Allah aşkına boş yorum yapma yardımcı olmicaksan
nazlimom_ oykuefnan_27 biz 4 aylığız doktor mama kullanıyosa azcık sulandırıp ver demişti sıcaklarda çişi koyu sarıydı anne sütü alıor emzirme sonrası 2 çay kaşığı veriyorum bende
SCerenY oykuefnan_27 ben de bebeğim 3 aylıkken doktora sormuştum. Aslında gerek yok ama ev aşırı sıcaksa böyle 30derece üstü falan verebilirsin 1-2 tatlı kaşığı kadar demişti. Bizim evde hep klima çalışıyor o yüzden vermiyorum ben
Edanurkkeless SCerenY boşverin onlar tıptan doktorlardan daha iyi biliyorlar cünkü eskiden annelerimiz bize vermiş açıklamaları da bu oluyor 😂 bizim dil damak kuruyor ama bizim beslenmemizle bebeğin beslenmesi aynı mı töbe yarabbim yaaa Yenidoğana su bile veren var artık şaşırmıyorum
Melekbas oykuefnan_27 bir bucuk aylikken vermeye basladim cok az suan uc aylik hala veriyorum bu sicakta benim dilim damagim kuruyor bebegiminde kuruyordur fazla abartmadikca birsey olmaz doktorumuz midesi kucuk mamada ve anne sutunden almasi gerekeni midesini doldurursan suyla fazla icmeyecegi icin beslenemez demisti
Alparslan616161 oykuefnan_27 bizde 3 ay 12 günlüğüz sadece mamayla besleniyorsa günde yarım çay bardağı yani 24 saat içinde 1 yarım çay bardağı bitcek şekilde ver dedi anne sütü alıyorsa verme dedi zaten anne sütü verirken elinle ilk sütü sağdığında farkediliyor su geliyor sonradan süt geliyor