2lokummannesiii Gokturksmama Hayır 7 gün sonra çıkabiliyor ve 5 gün sonunda test negatif çıkabiliyormuş. Hemşire arkadaşım beş gün dedi ama en az bir hafta hatta 8-10 gün çıkmayın dedi çıksanız da insanlara yaklaşmayın dedi.
Gokturksmama 2lokummannesiii Ben de karantina süresi 7 gün dedim 😊 7 gün sonunda gidip test versinler çünkü pozitif çıkma ihtimali var. Kimseyi riske atmamak adına ben 7 gün yai 1 hafta spnunda test vermiş ve pozitif çıkmıştım.
2lokummannesiii Minkpndam 3 yaşına girecek ilk olarak hapşırık ile başladı ki şimdi bende de burun kaşıntısı nadiren hapşırık var. 2 olmadan ateşi bitti. 38 oldu en çok oğlumda o da iki kez. Şükür. Şimdi burnu tıkanık hafif ara ara da boğazım ağrıyor diyor.
2lokummannesiii Gokturksmama Evet arkadaşımda 7 günde pozitif olunabiliyor 10 gün kadar evde kal ya da kimseye yaklaşmayın dedi bana da😂çok canım sıkkın ilk kez oluyoruz ve oğluma geldi ilk hala şoktayım neyse o iyi ama benim burun kaşıntısı ve hapşırık var sesim değişmeye başladı🥺🥺