Minkpndam
Valla var öyleleri. Ben oğlum boğazım ağrıyor diye götürdüm hemen cuma günü doktor bakınca anladı ve covid dedi. Yine de hızlı kitlerden yapmasını istedim yaptı ve emin olduk önce şok oldum ama yapacak bir şey yok iyi ki yaptırmışız çünkü köyde annemdeydim dışarı çıkmak isteyecekti falan çocuklar gelecekti yanına o yüzden bildiğim için kimseyi yaklaştırmadım ertesi günü evime geldim. Çocuk bu durmuyor hava güzel dışarısını istiyor evde bari oyalayabiliyorum. Teste gerek yok yaz günü hastaysa izole olmalılar en azından. Ben de öyle insanlara çok kızıyorum. Ama geçmemiştir size sanmıyorum belirtiniz olurdu yoksa.