Eliff7111 Aptamil gaz yapıyor bunu yüz kişiden duydum nerdeyse. SMA kullanıyorum memnunum sıkıntı görmedim. Hipp içinde iyi diyorlar. Biberonla veriyorum ben. Philips avent’in biberonunu alırsanız en iyisi o, anne göğsüne en benzer biberon, o yüzden memeyide tutar aynı zamanda