Merhaba.Oğlum hiç anne sütü akmafı.İlk hastanede hip başladılar ama ilk bir hafta gaz yüzünden perperişan olduk.Sonra golden goata geçtik,yine oluyordu ama damla ile gilan stabil hale geldik.anne sütüne en yakın diye duyduğunuz tabirler tamamen ezber şeylerdir lütfen kulak asmayın.Benim oğlum 18 aylık ilk defa şu an hasta çok erik yedirmiş ananesi ishal oldu,ateşi bir kere bile çıkmadı.diyeceğim o ki tecrübe en güzel öğretmendir,hanileyken iyi beslendim fakat mamada iyi geldi kilosu boyu iyi.en önemlisi çocugunuzun yüzünün gülmesi ve gaz yapmayacak mamayı denerek bulmanız,size başka bbir mama iyi geledenilir bir an önce doğruyu bulmanız dileği şle