Elohee yok canim aliyorlar oglum suan 2 yasina giricek bi haftaya , 13 kiloydu en son tartildiginda (ki hastalandi 3 ay önce ozaman biraz kilo vermesine ragmen) yasitlarini yakaladi :) yeme durumuna bagli, ben yarim avacado, yarim muz, 1 yumurta sarisi, 1 yemek kasigi ceviz ezmesi, bi tatli kasigi badem ezmesi, 2-3 yemek kasigi yogurt, 1 tatli kasigi pekmez. Karistirip yediriyordum tadida guzel oluyordu.. öglende koyu kiyamli tarhana corbasi icinede tatli kasigi tereyagiyla pisirip yediriyordum, aksamada kasik mamalar var gece yatmadan once yedirilen ondan yediriyordum.. aralardada sürekli emiyordu zaten.. bu sekilde baya toparlandi.. bide her yemegine, yemek ilk sicagini biraktiktan sonra bi tatli kasigi bebekler icin uygun yag koyun.. 😊😊