Erguvn Bütün yorumları şöyle kabaca bir okudum da yani etrafınızdaki insanların dedikleri şeylere gerçekten şaşırıyorum ben. Aslında boyuna göre zayıf bir çocuk değil doğum kilosuna göre de bir 500 gram almış olsa yeterli, 500 gram da öyle çok eksik bir rakam değil. Doğum kilosunu yazdığınız için o yüzden diyorum. Benim oğlum 6 aylıkken biraz daha kiloluydu ama boyu daha fazla uzundu. Bana da diyorlardı ben hiç takmıyordum. Bir de çocuğun yapısı ile alakalı sanırım kuzenim var onun doğum filosu da fazlaydı 3,5 yaşına yaklaştı çocuk ama zayıf.
Bebeğinize verdiğiniz öğün sayısı yeterli 2 öğünü bir çay bardağı yerine bir buçuk çay bardağı kadar öğün vermeyi deneyin.
Bir de artık 6 aylık olmuş yorumlarda daha 7 aylık yumurta sarısı veremem falan demişsiniz ama yumurta sarısını verebilirsiniz ki artık beyazın da 1 yaş öncesinden başlayabilirsiniz sarı alerji yapmıyorsa doktorlar artık 8 9 aydan itibaren bile yumurtanın beyazını başlatabiliyorlar, süt alerjisi yoksa tereyağı falan kullanabilirsiniz yemeklerine, 6 aydan itibaren kullanılan tarhana çorbaları var, ilikli su falan 6 ayda kullanılabiliyor yavaş yavaş yemeklerini kıyma da kullanabilirsiniz, meyve püresi içine 1 adet ceviz ekleyebilirsiniz, kefir verebilirsiniz biraz karışık yazdım ama sormak istediğiniz bir soru varsa yine sorabilirsiniz.