Azra_demsal21 dün gittim sgk ya, doğum raporunu istemedi almadı da, tc m ile baktı yatmış pttden çekebilirsiniz dedi bende pttye gittim baktırdım, sistemde gözükmüyor dediler neden öyle oldu ki, e devltten bakın ona göre gelip çekin dediler, bende e devletten garanti hesabımı seçip onayladım ne olacak bilmiyorum