Kubraeylull çok geçmiş olsun dikiş olmasa daha iyi bandı bi deneyin sürekli de gözünüzün önünde olsun elini götürmesin oraya. Belki zorlu bir süreç olacak ama değer. Kaç dikiş atılacakmış? 2 3 falansa çok izi kalmaz belki. Estetik dikiş de var onu sorun