4-5 sens önce yeğenim piknik alanında düşüp ayağını yaralamıştı, doktor dikelim dedi, bizi kisi kıyamet kopartıp diktşrmedi. Doktora sormuştum dikiş olsa ne olur olmasa hem alternatif ne hem de onun sonucu ne olur. Dikiş atılır ise iz kalmaz demişti, diğer yöntemlerde iz kalma ihtimali daha olası diye cevap vermişti. Yeğeni ikna edemedik tabii çok korktu ama ayağında iz var bugün..