Aselzumra23 Momofleos bı doktor dinlemiştim de o mamanın bebeğe iyi veya kötü etkisini anlamak.icin 2 hafta süre tanıyın diyordu mamayı sık değiştirmek daha skntili oluyormuş biraz zaman tanıyın kullandığınız mamaya isterseniz
Momofleos Aselzumra23 evet aslında bende sık değiitirmek istemiyorum ama yavrumun öyle ıkındığını sıkıntıda olduğunu gördükçe içim acıyor
Taylanannesi Bende hem meme hem mama gidiyorum en başından beri, bebeğim şuan 7 aylık ilk 6.ay sma comfort kullandık kilo alımında sıkıntı olmadı kabız da olmadı şimdi optipro ya geçtik memnunuz
Momofleos Taylanannesi comfort için kilo aldırmıyor denildi 🙄 çok kararsız kaldım comfortla optipro arasında
Momofleos Atahaninannesipnr aynen canım bi zaman sonra maddi olarak da zorluyor maalesef. Sorucam doktora mutlaka öok çok teşekkür ederim ❤️
Taylanannesi Momofleos biz sorun yaşamadık kilo alımında, hatta ayına göre ölçeği de az verdik doktorumuzn tavsiyesiyle. Bence deneyin comfort gaz vs yapmıyor bebek kolay sindiriyor
Bilgebebek Momofleos evolvia kullanıyoruz kilo alımı da çok güzel bebeğimin çok severek içiyor gaz sorunu da yaşamadık. Ayrıca doktorumuz aylık 10 kutuya kadar rapor çıkardı o kadar kullanmıyoruz ama ücret ödemeden almış oluyoruz sizde yapabilirsiniz
Burcuasya Momofleos merhaba bebekten bebeğe mama konusu değişiyor birine fayda eden diğerine etmiyor ya da seçiyorlar ne seçerseni seçin içinde beyin gelişimini destekleyen omega yağları olsun DHA ARA yağ bölümünde yer alıyor bilgileri sma da var uptamilde var similac da vardı o da toplatıldı sanırım bebelac kullandım ben laktozsuzunu hiçbirinin içeriğinde yoktu tavsiyem ona dikkat ediniz
oykuefnan_27 Ben sma ve aptamili karıştırıp veriyorum doktor tavsiyesi üzerine gayet iyi ilerliyoruz suan
Deletedmom83610 Momofleos emme sonrasi agliyo mu acaba bnmde sutum sagnca cok az ckti ama emme sonrasu ağlamıyor doyuyor mu acaba
Momofleos Deletedmom83610 ben yaklaşık en az 15-20 dakika emziriyorum şuana kadar emme sonrası ağlama olmadı hiç ama bende hep düşünüyorum acaba doydu mu süt yetti mi diye sonra içim rahat etmiyor mama veriyorum arkasından
Ebrulavinya Momofleos bende tavsiye aptallık conformil denedim Bebelac ar sma iki formunu da denedim frsidolac denedim tek çözüm evolvia ac internetten araştırın benim bebeğim de aşırı kolik ve reflü çok şükür bu mama ile günde bir kere olsun kendi kendine kaka yapabiliyor gazı daha iyi eskisine göre mutlaka araştır ve dene derim
Deletedmom_23 Momofleos Doğdu doğalı sma optipro kullanıyorum. Mama meme gittik ilk 6 ay. Sonra mama ek gıda devam ettik. Yalnız sürekli mama değiştirmeniz bebekte huzursuzluk ve gaz sancısı yapar. Bir süre hangi mamayı seçiyorsanız devam edin. O dönemde hangisini kullanırsanız kullanın illaki gaz olacak ve illaki kaka yaparken sıvıda olsa ıkınacak. Bebeklerin gelişimi bu şekilde çünkü.Gazı vs var diye değiştirirseniz daha da zorlanacak. Onun yerine bir mama seçin ve gaz damlası takviyesi yapın. İyice geliştiğinde kaka için de ıkınmayacak. Bizde de yeri geldi gaz oldu. Mamayı hiç değiştirmedim. Şuan 9 buçuk aylık. Hem gelişimi çok güzel hem gaz sorunu yok hem de hiç kabız olmuyor
Momofleos Deletedmom_23 3 gündür kaka yapamıyordu bende zeytinyağı uyarısıyla yaptırdım evet tam dediğiniz gibi ıkına ıkına yaptı ama kakası sıvıydı. Bende değiştirmek istemiyorum ama onu o halde gördükçe içim acıyor çok küçük dayanamıyorum aklıma sadece mamayı değiştirmek geliyor 🙄
Deletedmom_23 Momofleos Ama o şekilde onun daha çok huzursuz olmasına sebep olduğunuzu düşünün. 3 gün kaka yapmaması anormal bir durum değil. Poposuna uyarı yaparak yaptırıyorsanız bu onun için daha büyük bir sıkıntıya sebep olur. Müdahele etmemelisiniz. Bebeğiniz kilo alıyorsa karnında anormal bir şişlik yoksa 5 güne kadar kaka dahi yapmayabilir. Önce bir mamada karar kılın ve devam ettirin. Unutmayın şu dönemde ne verirseniz verin gaz sorunu olacak ve kaka yaparken zorlanacak. Kasları çok zayıf çünkü.
Irmakprensesinannesi Momofleos mamayi her değiştirdiğinde alışma suresinde yaşarsınız bu sorunu anne sütü alsana zatn kaka sorunu bebekler yaşayabiliyor çok nrml uyarıya kaka yapması kötü bisi deil merak etmeyin alismaz kzikmda bizzat ilk 4 ay uyarı ve fitil bir çok kez kaka yaptı suan mesela 4 aydna beridir düzenli kakasını kendisi yapar fitil vermeme rağmen hiç alışmadi korkmayın fitil uyarıya ama mama optirraydi hiç degsitirmedim lakin ek gdia ana ogune geçince ilaçlara rağmen katı kaka kabizlik yaşadım kziimda o yüzden sma comfor dokroumuz geçirdi