Arkadaşlar bu mama konusu gerçekten kafayı yedirticek bana deneme yanılma resmen çocuğum deneme tahtasına döndü bulamıyorum doğru mamayı. Şimdi de sma yı denemek istiyorum gaz ve kabızlık yapmayan ama kilo aldıran hangisi comfort mu yoksa optipro mu?
Ya da önerebileceğiniz başka mama var mı bebelac aptamil harici