Kivosmom şuan halâ emziriyorum, zor bir dönemdi ama geçiyor. Kucagima aldığım an çığlık atar kafasını geri atardı. Uykuluyken, uyuyacağı zaman emiyordu, yanına yatarak da emiyordu, yıkadıktan sonra da biraz emiyordu. Gece de problem yoktu gece tutuyordu memeyi. Evden çıkmıyordum çünkü dışarıda hiç emziremiyordum. Gündüzleri odayı karartırdım perdeleri çekerdim sessiz sakin karanlık olunca da işe yariyordu. Gerçekten zor bir dönem ama iyi ki de pes etmemişim, size de kolaylıklar diliyorum, Allah’m yardımcınız olsun 🍀 üstte yazdığım mesajı kopyalayıp yapıştırdım, bizim böyle bu şekilde geçmişti ama çok şükür geçti sizin de en kısa zamanda geçer inşallah 🍀🍀🍀