Arzuuk62 biz bugün tam 4 aylık olduk ama zaten reflü var az kilo alıyor, şimdi de emme sorunu olunca nasıl olacak bilmiyorum sadece yatarak emzirebiliyorum, yatarak emzirmeyi de uykusu geldiği zaman becerebiliyorum, 4.ay atağı da olabilir belki bilmiyorum, sütümü sağıp biberonla vermeye de korkuyorum daha hiç memeyi tutmazsa diye.