Zlg doğumdan sonra 3 reglim benim de ağrısızda ama şu 2 aydır valla belim kasıklarım kopuyo bende acillik oluyorum serum yiyip yA da iğne oluyordum şimdi emziriyorum 6 aylık bebeğim sıcaklar başladı diye çorap galan giymiyorum sanırım ağrılarım ondan oldu doğumdan sonra normalde benim de yoktu