Dayanabildiğim kadar dayanıcam 2. Parolu içtim 2 bardak papatya ve rezene içtim iyi geliyormuş diye ama hiç bir faydasını görmedim 6 aylık bebeğim var başka ilaç içemiyorum tek çarem sıcak su torbası yaptım eğer o da fayda etmezse hastaneye gidecem bu saatte oğlum da uyuyo ama yapacak bişey kalmadı dayanıyorum lütfen siz neler yapıyorsunuz bu ağrıya ya nasıl geçiyo