Mahsergulu-1994 ablam yurtdışında yaşıyor ve çok uzun yıllardır bu alet oralarda var, Türkiye için biraz yeni ama orada çok kullanılıyor. Hatta bir sürü yabancı ünlü, sporcu, manken falan da kullanıyor bunları. Tamamıyla güvenilir. Burada durum nedir devlet karşılar mı bilmiyorum ama imkan varsa kesinlikle alın hastalıkla baş etmeye çalışırken çocuk açısından da konforlu oluyor. Her seferinde parmağını delmek zorunda kalmamak açısından falan. Mesela uyurken şeker çok dalgalanıyor, o uyurken iğneyle bakmak yerine o çipe telefonu tutuyorsunuz bitti gitti.