Mahsergulu-1994 ablamın kızı 7 yaşındaydı sanırım hastalığı belli olduğunda. Komalık oldu o şekilde öğrendiler. Aşırı su tüketimi ve zayıflama yorgunluk belirtisi vardı. Ablma yemek yememek için karnını suyla doldurduğunu düşünüp suyu kısıtlı veriyormuş, çocuk lavaboya tırmanıp elini dayayıp su içiyormuş nasıl içleri yanıyor kim bilir Rabbim hepsine şifa versin. Uyum sağlar ve düzenli beslenirse aslında korkulacak bir durum yok. Ömür boyu dışarıdan insülin almaya devam edecek çünkü vücudunda 0 sıfır insülin var. Tip1 böyle oluyor. Tip2 olsa tedavisi var. Şimdi bizim kızın kolunda küçük çip gibi bir şey var yapışkanlı, dışarıdan takılıyor belli aralıklarla değiştiriyorsunuz. Telefonu o çipe tutunca direkt şekeri ölçüyor. Her seferinde parmak delmek yok. Pompası da var ama bir süredir pompa tercih etmiyor. Genç kız oldu elbiseden falan belli oluyor diye normal kalem gibi iğneler var onlarla kendisi hallediyor.