sezaryen doğum çok zor ağrılar dikişler süt gelme süreci çok zor ama inan geçiyor insan çok ağlıyor kendini kötü ve yetersiz hissediyor ama geçiyor her şey zamanla oturuyor. biri bana geçecek dediğinde geçmeyecek diye ağlıyordum. ilk 20 gün ağladım ama şimdi covid olmama rağmen 47 günlük bebeğime tek başıma bakıyorum ve yetiyorum. güzel günler yakın ☺️