Kızlar 3 gün önce kızımı sezaryen doğumla kucağıma aldım her şey güzel hiçbir sıkıntımız yok Allah’a şükür. Ama içimden sürekli ağlamak geliyor. Annem bana yardımcı olmak için ben de kalıyor ama çalıştığı için pazartesi işe başlayacak bu resmen içime dert oldu ben nasıl yapacağım evde nasıl yalnız kalacağım diye ağlayıp duruyorum . Aynı durumda olan var mı ? Olan varsa bu süreci nasıl atlattınız 😔