snyck BihterZiyagil sebebini bilmiyorum ama biz batı karadenizliyiz burdada derler hatta kızımın mavi damar var hemen doğur arkası erkek 2 tane yeter diyorlar 😀 birde kafa yada saç yapısına bakarak yorum yapıyorlardı nasıldı unuttum
MerveKayraTugra Benim oğluma kıza benziyor arkası kız dediler. Erkek oldu. Şimdi de arkası erkek diyorlar. Bene diyorum benden kız çıkmayacak 2 erkek yeter.
efelettin Benim oğlumda da vardı. Sizin gibi herkes arkası erkek diyordu. Kızım oldu ☺️ Şimdi kızımda da var yine erkek diyolar. Bundan sonrası yok 😂
Tomris-Hatun BihterZiyagil hurafe ama benimkiler ikiz ilk kizim dogdu 1 saniye var aralarinda kas arasinda kirmizi damari belirgin evet ve kardesi erkek🤔
MerveKayraTugra BihterZiyagil ayy cnm teşekkürler. Almayayım alana da mani olmayayım. Şaka Bi yana belki 5 sene sonra 😂
kenankaan BihterZiyagil benim büyük oğlanda da bardı aynısı, ikincisi de erkek oldu. Şimdi ikinci oğlanın da aynı. O yüzden üçüncüyü yapmayacağım. Bir eve 3 erkek yeter
Limonlupopkek BihterZiyagil banada aynı şeyi söylemişlerdi bende ilk duydum şaşırmıştım ama inş hurafedir 🙂