Merhaba hanımlar. Oğlumun doğduğundan beri burnunun üstünde, iki kaşı arasına yakın belirgin bir damar var. Her gören “arkası da erkek” diyor. Ne alaka neden böyle diyorlar ya bir değil iki değil bi sürü insan dedi. oğlumun arkasına bi kızım olsun isterim yani biraz üzülüyorum böyle denince 😃 daha önce şahit oldunuz mu böyle bir şeye 😀