Erdemim numarası yok, instagramda da var galiba grupları. Bence de geçici bir hesap açın. Çünkü evlatlık edinen bir kadına bile yardımcı olmuşlardı sütü geliyordu emziriyordu. Size de faydaları dokunur inşallah. Olmazsa da üzülmeyin, hiç anne sütü almayan bebekler var, sizinki almış yine de. Siz elinizden geleni yapmışsınız, vicdanınız rahat olsun.